joi, 10 septembrie 2015

Tupperware- eficienţă şi nebunie culinară în acelaşi castron

Aţi auzit de Turbo Chef Maxi? De Tupperware sigur aţi auzit, dar poate nu aţi avut ocazia să faceţi cunoştinţă mai îndeaproape. Nu-i nimic, s-a rezolvat. Voi face eu introducerile.

Era marţi, o zi numai bună să profit de ziua de Sfântă Mărie pentru a nu face mare lucru şi, cum îmi verificam eu emailul să mai trimit una alta, să mai aflu, găsesc un răvaş care mă anunţa că este ultima zi în care pot confirma prezenţa mea la un party Tupperware. L-am citit scărpinându-mă în cap, şi după ce am înţeles că am fost unul din blogger-ii selectaţi să participe mi-am făcut rapid un calcul al orarului propriu şi am zis un ,,da,, hotărât. Nu ştiu de ce nu am găsit emailul iniţial, nici cine m-a recomandat să particip-deşi recunosc că am încercat să aflu cum au ajuns la mine; nici nu m-a interesat prea tare. Am zis da experienţei, neştiind la ce să mă aştept, fiind, să spunem graţios, paralelă cu arta culinară. Le mulţumesc pe această cale doamnei Frunză Sofia pentru invitaţie şi doamnei Lupea Mia pentru indicaţiile utile în a repera locul şi doamnei Cârstocea Tiuţa pentru explicaţiile date preţ de câteva minute despre produsele expuse. Bineînţeles, le mulţumesc tuturor pentru sfaturile utile, o seara plăcută şi pentru cadoul surpriză pe care îl puteţi vedea mai jos:


Recunosc, în imagine ar fi trebuit să fie şi o ciocolăţică, dar a luat de mult altă cale. Mai exact, ne uităm la un ceva ce aş numi lunch box pe care eu personal mai mult l-am văzut în filmele americane decât pe viu, un breloc reprezentativ (de unde ştiau că de ceva timp chiar îmi trebuia unul nou??) şi vedeta serii Turbo Chef Maxi, care îşi merită pe deplin toate trei epitetele şi care a avut un rol cheie în preparea reţetelor prezentate de doamnele de la Tupperware. Desigur, acasă am plecat cu ceva mai mult decât catalogul cu produse şi cele prezentate mai sus. Am plecat cu simţurile exaltate de preparatele pe care vă invit să le admiraţi mai jos, că altfel nu am cum; nici măcar nu am reuşit să gust din toate deşi credeţi-mă MI-AM DORIT!! Dar pur şi simplu stomacul meu mi-a dat un brânci şi nu am vrut să sar calul şi să am vreun episod memorabil în microbus la întoarcere.








 După cum spuneam, patru doamne ne-au arătat cum se prepară diverse feluri de mâncare folosind tehnologia Tupperware, mai exact doamna Tiuţa (care are şi blog, urmează să aflu adresa), doamna Aura, doamna Marcela şi doamna Emilia. Ne-au invitat să le (chipurile) asistăm ocazional pentru a testa diverse ustensile, şi de departe cea mai curajoasă a fost Cristina de la Sportul e Sănătos. Profit de ocazie să fac o scurtă listă de prezenţă: Adela, Iulia, Cristina cea curajoasă şi energică, Maria (la care mereu poţi găsi fotografii dacă tu nu ai) şi la care am apreciat amabilitatea de a întreba mai multe persoane dacă le poate ajuta cu transportul, Cami sau, după se semnează, Coco, Oana, Alina, Alexandra, Diana- care a reuşit oarecum să fie în două locuri în acelaşi timp.

Mie mi se pusese pata pe Chef Grati, mai ales după ce am văzut cât de repede termin treaba şi cât de uşor:
https://www.youtube.com/watch?v=QrZ8RWMVZrw. Şi, pentru că în viaţă nu se poate fără momente Kodak, în momentul în care pentru început ne-au fost date câteva mostre dintr-un cocktail pentru a ghici ingredientele, după ce am gustat, am tras aer în piept, am mirosit şi am scris pe foaie mare: AMARETTO. În afară de portocale şi de grapefruit, a fost singurul ingredient depistat de mine, însă recunosc că în aproximativ trei secunde. Fiecare cu talentul său.

Dacă nu aţi ajuns deja la o concluzie, vă împărtăşesc eu părerea mea de final. Atmosfera o.k., doamne elegante, dispozitive compacte, utile, uşor de utilizat şi întreţinut (cred), multifuncţionale, ergonomice. Casa sau să spun bucătăria Tupperware Constanţa are uşile larg deschise şi vă aşteaptă lunea, la orele şaptesprezece, la ateliere de gătit şi...mâncat. Deci drumul este liber să deveniţi prezentator, gazdă sau distribuitor.





Vă doresc o seară frumoasă şi experienţe plăcute! Numai bine!


1 comments: