miercuri, 29 iunie 2016

La revedere, Nelida

Vă anunţ cu regret că astăzi îmi iau la revedere de la un alt om deosebit, Nelida Shi, blogger, mamă, femeie, iubită şi una dintre cele mai vechi cunoştinţe de ale mele din comunitatea de blogger-i. Am aflat total aiurea, în timp ce răsfoiam pagini de Facebook, de pe blogul lui Joie. Ultima oară când am văzut-o a fost în aprilie sau martie, cred că în aprilie (nu mai ştiu pentru că luna aprilie nu a fost tocmai lipsită de evenimente pestriţe) când am sunat-o pentru a o întreba ceva despre platforma blogspot şi mi-a spus că nu se simte bine, clarificându-mi motivul după puţină insistenţă. La scurt timp i-am făcut o scurtă vizită şi pot spune cu mâna pe inimă că am râs, am glumit, am discutat de chestii negre şi gri şi am apreciat demnitatea, echilibrul şi umorul de care a dat dovadă. Apoi am mai vorbit o dată la telefon cred...dar vedeam că scrie şi nu mă mai gândeam că mi-a zis ,,azi scriu, mâine nu se ştie".

La revedere, Nelida, şi îţi mulţumesc pentru tot ceea mi-ai spus. Pace şi linişte ţie şi celor rămaşi în urma ta.





0 comments:

Trimiteți un comentariu