joi, 7 noiembrie 2013

6 Decembrie timpuriu

Zakule!

M-am întors să văd cine strigă, deşi nu era tocmai cel mai potrivit moment. Mă îndreptam grăbită înspre o anume zonă de la gară pentru a găsi, conform ultimelor instrucţiuni, o dubă albă cu un nene foarte înalt sau invers. Aşteptam un colet. Când colo...venise 6 Decembrie cu o lună mai devreme. Surpriza era, dar nu în ghete ci în adidaşi şi adidaşii erau 4, aşa că mi s-au umplut ochii de lacrimi şi coşul pieptului de aer, în încercarea de a coborî pe pământ acel moment.

Am primit coletul din cu totul alte mâini decât mă aşteptam şi 6 Decembrie a venit mai devreme pentru toată lumea, adică pentru toată lumea care va citi acest articol şi va face legatura între el şi un ceva venit mai devreme.

În mod normal sunt poetică şi ambiguă, dar doar ce mi-am primit cadoul de Moş Nicolae cu o lună mai devreme. Doar ce am primit un semn pentru care m-am rugat în ultimele două zile. Şi ...

am spus mai devreme că voi tace puţin. Am rămas fără cuvinte.

Am primit un răspuns la dialogul meu dincolo de oameni. Dacă cumva arunci ochii pe aceste rânduri, primeşte şi tu o veche promisiune şi, de data aceasta, te rog eu...primeşte şi taci.

1 comments:

  1. Din partea acelei persoane nu am vazut ca raspuns decat cuvinte de ura si dispret. Merita deranjul? Da-mi mie cadoul!

    RăspundețiȘtergere