duminică, 9 februarie 2014

Ziua lui Valentin. 14.

Nu de puţine ori patrusprezece februarie m-a prins singură şi fără şanse de ceva cu cineva la orizont; nu de puţine ori am înghiţit în sec privind vitrine cu inimioare, floricele şi orice sugera că, dacă nu primeşti atenţie şi cadouri în acea zi, nu te iubeşte nimeni!!Chiar dacă este firesc şi crucial pentru reuşita în afaceri ca marketing-ul să apeleze la psihic pentru vânzări record, nu mi se pare normal ca ceilalţi să decidă în locul tău dacă eşti iubit sau nu, şi eventual de cine!! Mai ales în acest fel.

Într-un an chiar m-a prins această mirifică dată la o cafea cu cineva, şi chiar am încercat să nu dăm doi lei pe decor şi atmosferă fiindcă la ora aia chiar nu ştiam ce treabă avem unul cu altul. Este doar o zi între treisprezece şi cinsprezece, ultima pentru mine fiind motiv mai mare de sărbătoare fiindcă este ziua de salariu. Hahaha, ce rea sunt. Este doar o zi, şi dacă unii oameni preferă să o aştepte sau să profite de ea pentru a îşi etala relaţia, e cam treaba lor. Dar dacă relaţia pe care o ai nu merge nu ştiu cât o vor salva câţiva urşi de pluş, florile sau ciocolata...sau cât rău va face lipsa lor. Nu sunt în locul tău, aşadar nu pot avea ceva cu cei care se dau peste cap când vine vorba de această zi, indiferent de motivele lor.

Până la urmă, dacă oamenii au nevoie de pretexte să arate că iubesc sau sunt interesaţi de cineva, este cam treaba lor. Nu mă aflu aici pe blog pentru a le spune altora cum să trăiască şi tare aş aprecia dacă şi ceilalţi ar înţelege că ceea ce simt este al meu şi nu este dictat sau şantajat prin mentalitate colectivă. Dacă te simţi iubit, te simţi iubit indiferent de data din calendar. Dacă nu, nu există suficient de mult marketing în lume pentru asta.

Uneori, şi eu încerc să ofer atenţii puţinilor prieteni pe care îi mai am cu diverse ocazii cum ar fi Crăciunul; este modul meu de a le spune că apreciez prezenţa lor în viaţa mea de atâţia ani şi modul de meu de a compensa că nu mereu am putut face ceva pentru ei la nevoie. Chiar dacă avem fiecare viaţa lui iar unii dintre noi parteneri sau familii, doresc să ştie că mă gândesc şi la ei, cu drag.

Până la urmă, ziua lui Valentin poate fi un prilej de a spune celor la care ţii că ţii la ei. Într-un an chiar i-am făcut cadou un balon imens în formă de inimă unei colege de muncă care atunci era singură şi totodată o prietenă apropiată, în alt an am mers mai mulţi prieteni şi colegi de muncă în oraş şi ne-am cumpărat tot felul de prostioare specifice şi am râs direct proporţional cu statusul nostru de single.

Orice zi ar fi, e bine să ştii că ai oameni în viaţa ta care cântăresc mai mult decât un camion cu bomboane. Iar dacă acasă ai un iubi, strânge-l tare în braţe, garantat senzaţia e mult mai cool decât cu oricare urs de cel mai pluş din lume.

Să fiţi iubiţi stimaţi cititori!

1 comments: