duminică, 9 martie 2014

Cel mai aiurea articol de 8 martie

 Încep acest articol fără prea multe şanse de a şti exact cum şi ce voi scrie. Am avut o zi de opt martie foarte altfel, am fost la meciul de rugby dintre România şi Belgia, nu mă pricep la rugby dar a meritat experienţa, publicul e altul şi sportivii sunt tot altfel, altfel decât la fotbal, unde uneori sportul nu mai are loc de fiţe şi scandaluri...publicitare. Fiecare cu ce-i place, iar eu am îngheţat două ore pe stadion sau mai bine de două ore, dar m-am bucurat de fiecare minut.

Era opt martie aşadar un adolescent mi-a înmânat o narcisă galbenă spunându-mi oarecum încurcat că este din partea Consiliului Judeţean. Lui i-am spus mulţumesc, celor de lângă mine le-am continuat cu să trăiască Consiliul şi să mai dea...ce să mai dea, noroiul din drum? Păcat de stadion, de public şi de valoarea sportivilor, care, insist, nu se măsoară în pisicuţe blonde, maşini roşii şi tunsori de fiţe...

Dar a fost o zi frumoasă, mai puţin faptul că m-am dus la kangoo şi am plecat după zece minute de teamă că îmi sparg mufa de podea încercând să imit vag doamnele din sală. Apoi am mers la meci şi ziua a fost frumoasă fiindcă mi-am petrecut-o cu oameni faini şi asta mi-a fost mai mult decât o băută cu fetele. Cu riscul de a îmi scădea popularitatea sub -1, câte femei cunoaşteţi voi care se simt aşa de bine cu multe femei în preajmă? În afară de băut, bârfit şi invidiat rochia altcuiva sau criticat aspectul altcuiva ce se presupune că fac eu acolo??

Să dansez, de la un punct încolo, prefer cu un bărbat! Mai ales cu unul anume!Opt martie ar putea fi ziua în care sunt sărbătoriţi bărbaţii care fac fericite femeile indiferent de ziua din an. Nu mă declar împotriva zilei de opt martie cum nu m-am declarat nici împotriva datei de patrusprezece februarie, CONTRAR aparenţelor nu am intenţia de a fi împotriva nimănui, pe sistemul: fiecare face ce vrea.

Contrar aparenţelor, nu ştiu câte femei sunt fericite că au primit flori de opt martie şi liber la o băută cu alte femei tot de opt martie..mă îndoiesc că a face gesturi mici de opt martie înseamnă a le aprecia cu adevărat. Orice gest mic contează mai mult decât lipsa sa, şi nu, nu încerc să mă contrazic, dar, din nou, nu o iubesc pe mama doar de opt martie bine bifat în calendar.

Aşadar, după aceste idei alandala, vă spun că îmi sunteţi drage în oricare zi în care vorbim zece minute în drumul spre muncă sau spre casă la telefon, sau cu fiecare cafea la care dezbatem fix ce ne trece nouă prin cap, de fiecare dată când sunteţi gata să mă ajutaţi cu o idee sau mai multe, cu fiecare idee proastă pusă în practică împreună, fiindcă experienţele de viaţă mai neplăcute sunt mai suportabile datorită vouă iar bucuria este dublă când o putem împărţi, fiindcă de fapt o adunăm.

Mă bucur că am putut simţi suficient în aceste zile încât să îndrăznesc a spune că putem sărbători şi bărbaţii, şi asta doar fiindcă ne-au dat motive să o facem. Vă doresc dragile mele să fiţi apreciate şi iubite şi mai ales să fiţi fericite indiferent de poziţia voastră faţă de ideile mele sau ale altora!

Fericirea nu este un concept, sper din tot sufletul că fericirea este realitate.

Cu mare drag femeilor şi oamenilor în general, indiferent de zilele lor.


0 comments:

Trimiteți un comentariu