luni, 3 martie 2014

Re-editare

După cum ne învață datinile sau ideile împrumutate (că orice prilej de neseriozitate sau de distracție trebuie exploatat înainte de a ne lua foc relicvele neuronale), ne facem mereu planuri începând cu ziua de luni, data de întâi sau solstițiul ori echinocțiul. De cele mai multe ori, toate acestea încep cu data viitoare.

Pentru că a început luna martie și se apropie și Paștele, revin cu un update la New Years Resolution:

1. Să învăț să schimb rola la casa de marcat și POS altfel decât în fața unei mulțimi nerăbdătoare și furioase de clienți. Să învăț naibii să schimb rolele ălea....!!

2. Să învăț tabla înmulțirii până la cincisprezece și să mă dau mare la alimentara (da, nu prea știu tabla înmulțirii și am ajuns să am încredere în bonul ălora de la alimentara...trist).

3. Să învăț să zâmbesc, mai ales atunci când îmi vine să dau un pumn sau să plec cântând pe câmp...

4. Să mă reapuc de mișcare și nu doar cu mâinile de șale și de cap...

5. Să-i mai las încolo de oameni cu ideile lor...și să nu mă mai străduiesc să fac pe amfitrionul de chichi cu niște persoane care au și ele telefoane, credit și nu suferă de paralizie deci pot apăsa pe taste.

6. Nu știu dacă are rost să spun că îmi doresc să vorbesc mai puțin dar...să citesc mai mult și să înțeleg și mai mult.

7. Să mai și fac bani, nu doar să cheltui.

8. Pace! Nu glumesc deloc! Dacă aveți TV sigur știți mai bine decât mine despre ce vorbesc.

9. Vă anunț că am bifat numerele 10, 13 și 32 din lista anterioară

Până atunci, până își leapăda cojoacele Baba Dochia, pâna una alta...mai e timp. Mai e?

0 comments:

Trimiteți un comentariu