miercuri, 15 octombrie 2014

No Name-postare din Năvodari

Poate fiindcă de când mă știu am trăit într-un oraș mic sau foarte mic, de multe ori am preferat din comoditate locurile, lucrurile și evenimentele familiare. Însă nu de puține ori am dat în acel tip de plictiseală boemă când mi-am dorit locuri noi, oameni noi, trăiri noi. No Name le îmbină cu succes pe amândouă, aș spune.

Cred că aproape tot omul, mai singuratic sau mai zglubilitic, familist sau în căutare, dorește ca ocazional să se relaxeze la o cafea, un suc, un păhărel în compania unei sau mai multor persoane. Așadar e bine venit un băruleț aproape de centru orașului, unde te poți întâlni, programat sau nu, cu amici, vecini, colegi și tot așa.

Oricât de plăcută ar fi atmosfera familiară a locului, cel puțin la fel de tentant sună o seară de vineri sau sâmbătă, cu muzică de toate culorile pusă de un DJ, și el de al locului. La un moment dat, cineva va sparge gheața și se va dansa până dimineața fără fițele aferente cluburilor sau altor baruri. Până la urmă te vei ridica și tu la dans, dacă nu ai făcut-o deja.

Îmi place să fie ușa deschisă fie că mă duc în costumație sport să urmărim un meci sau pe tocuri la o cafea de întâi martie cu fetele sau cum s-a nimerit de la muncă de mă prinde unu noaptea la sfârșit de săptămână. Îmi place că am cât de cât ce alege din meniu și personalul se străduiește să îmi recomande ceva. Și cum deja am spus, îmi place și că este aproape.

Dacă ești năvodărean, dă-i o tură pe strada Tineretului la fostul Petrochimistul (sau cine știe ce a mai fost acolo pe vremuri) și dacă ți-a plăcut, știi unde să revii. Dacă nu ești năvodărean, să știi că primesc și clienți din alte orașe.

Numai bine.

0 comments:

Trimiteți un comentariu