vineri, 29 iulie 2016

De omorât timpul liber

Chiar dacă mă aflu într-o stare semifluidă datorată temperaturii de afară deja am intrat în panică la gândul că mai este foarte puțin și vine luna august, și, după ea...yey, toamna. Vara nu o pot compara cu ceva anume, chiar dacă știți că sunt fan metafore însă pe cât de mult se lasă așteptată pe atât de repede pleacă. Pe cât de dorită este, pe atât ni se scurge printre degete mai ceva ca nisipul în clepsidră. Așadar apucați-o bine și dați de pământ cu ea până se umple lumea de soare, de căldură, de zâmbete albe pe fețe bronzate, de tălpi goale pe malul mării, de unduiri pe nisipul din adâncuri, de băuturi din citrice, de hamace, de corturi, de drumeții, de gură cască la stele, de oameni cu chitări, de noi prietenii și de aromă de cafea în vamă după o noapte albă în dungi.


sursă foto: andreirosșu.org
După acest discurs care poate v-a făcut să căscați visători la birou, verificați-vă agenda și finanțele, fiindcă, deși a rămas doar o lună va fi una plină, și, cine știe, pătrată. De departe cel mai tare îmi sare în ochi Festivalul Spellground despre care au scris la greu și colegii mei bloggeri, găsiți la ei detalii și cu mult noroc câștigați ceva premii sub forma unor invitații la festival. Trebuie să recunosc că este un eveniment promovat la greu, de la autocolante pe autobuze la mii de afișe prin Constanța și Mamaia și acestea sunt doar detalii observate în treacăt. Puteți citi mai pe larg despre pe blog-urile Cristinei al lui Emi, Ionuț (oops, lumea deja dă drumul la concursuri), Radu și Joie. Bineînțeles, găsiți informații și aici și aici.

Acum, după ce v-am asaltat cu Spellground, vă aduc în atenție lucruri mai apropiate de momentul prezent și de inima mea cum ar fi Concertele Europa FM Live pe plajă, nu am reușit până acum să ajung pe acolo, concertele încep din seara aceasta dar cum se spune și mâine este o zi. Toate informațiile aici, asta fiindcă sunt în criză de timp și îmi place să îmi creez articolele și nu doar să repet ceea ce alții au scris deja suficient de bine.

Pentru sado masochiști mai am un link, și îl pun aici fără alte comentarii. Din păcate, este singurul eveniment sută la sută la îndemână dacă ești năvodărean și nu ai cum pleca spre alte zări. Se întâmplă că ne convine sau nu deci l-am menționat.

Lăsând la o parte muzica, mâine are loc Color Run Mamaia, și fiți antenă la data limită pentru înscrieri, mie mi s-a părut foarte faină faza. Până acum sună bine (aproape) toate cele menționate, iar la începutul lui august ni va reaminti că Mișcarea Face Bine, eveniment referitor la care sigur veți mai găsi detalii la persoanele din blogroll-ul meu.

Poate m-am izolat mai mult decât de obicei de diverse evenimente, informații și întâlniri dar am făcut-o dintr-o neobișnuită dorință de odihnă și liniște, și nu îmi pare rău. Pur și simplu vara asta am decis să încerc să prind spontan diverse evenimente în loc să le contemplu și să scriu articole din afară.

Poate dacă îmi adun neuronii în aceeași cupă de înghețată de mentă cu ciocolată vă voi reda pe scurt experiența mea la Folk You din acest an, căci iată în sfârșit un eveniment la care am avut o prezență relativ constantă în ultimii cinci ani. Rămâneți pe fir. Și, pentru a fi sigură, vă rog să îmi spuneți cinstit în comentarii câți dintre voi mă citesc la locul de muncă.

Cele bune! Vară cu nebunie de curcubeu!

0 comments:

Trimiteți un comentariu